Hmmm...

Sitter fortfarande här hemma o känner mig bedrövlig... förstår inte varför jag inte bara kan bli bättre? ... vet inte om jag har fått en annorlunda sväng av maginfluensa, eller om det där början till magsåret som kommit åter? Men får man feber av det? Vet att jag skrev att jag saknade att bara "vara..." ... men jag menade inte att jag skulle må piss medan jag bara skulle "vara"... *suck*

Har ångest att missar hela dagen i skolan idag... vet ju hur intensivt det är hela tiden... o vill inte komma efter! Har bestämt mig för att gå i morgon, om jag inte blir mycket sämre... alldeles för viktig dag för att vara borta!! Vi ska hålla vår andra redovisning på teckenspråk o då lär man sig masssssssor!! Sen på kvällen ska vi till Dövas förrening i Hässleholm o jag kan inte missar fler såna grejer nu...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0