En uppdatering...

Ska strax ut till mamma o pappa i stugan på middag, men tänkte att jag skulle peta ner några rader först :)

I fredags kom alla mina "leksaker" från Himmelriket... hämtade ut dem nere på ICA o givetvis frågade hon i kassan om vad paketet innehöll... kunde inte direkt säga att det innehöll sexleksaker för X antal tusen - då tror jag att jag fått mååånga konstig blickar varje gång jag skulle handla ;) Så jag bara pratade bort det... fast lite kul hade det varit att se hennes min, om jag sagt som det var... hehe!
Har i alla fall läst en massa produktfoldrar o annan information från Himmelriket o fixat med väska o köpt batteri! På torsdagkväll kommer min distriktschef hit för att ge mig lite utbildning... :) Längtar tills jag kommer igång med partyna!!

I går blev det en sväng på gymmet, sen kom Micke förbi o vi åkte till City Gross för att handla... på kvällen blev det vitlöksmarinerad ytterfilé, med min mumsiga pepparsås, purjolökspotatis, stekta champinjoner o en god sallad... MUMS! Sen spelade vi Munchkin o sjöng karaoke... riktigt trevlig kväll!

Idag har det varit ganska lugn... mått lite risigt, känns nästan som jag ska bli magsjuk... eller så är det bara min mage som spökar igen tillsammans med huvudet! Hmmm...
Blivit en sväng på ONOFF Svågertorp i alla fall... köpte 90 AA batterier - Stefan såg sugen ut när jag berättade att de var till mina sexleksaker ;) Haha! Blev även ett nytt stekjärn från OBH-Nordica...

I veckan som kommer är det MASSOR av skola som gäller - en redovisning i morgon, många nya tecken att lära sig till på tisdag, prov i svenska på ondag... o sen från fredag till lördag ska jag med skolan till Örebro o gå på dövas dag... intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0