Bläää...

Just nu borde jag befinna mig i Örebro med klassen... men så blev det inte :( ... i torsdags när jag kom hem från skolan kände jag mig helt slut, illamående o hade grym huvudvärk... sov någon timme... när jag vaknade var jag jättedålig... bläää! Vet inte om jag fått en släng av något virus, eller om det var migrän...?!
Igår mådde jag också risigt... tror jag hade feber också! Så ganska glad jag att jag inte följde med... ingen höjdare att vara dålig där uppe... men skittrist att jag missar hela Dövas dag... men men, får vänta tills nästa år...!?
I dag mår jag bättre, men ändå inte helt bra... dock inte så dålig, att jag inte känner mig rastlös... :/ Jimmy har bilen o befinner sig i Trelleborg hela dagen... så är lite "strandad"... men kanske ska gå ner en sväng till Mobilia eller nåt?! Hmmm... o borde nog plugga lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0