Tvätt...

Nu ska jag strax ge mig i kast med flera ton tvätt... kanske liiiite överdrivet, men det är galet mycket!!
Tänkte också att jag skulle försöka göra klart redovisningen på teckenspråk som jag ska hålla på måndag... o gå igenom o renskriva lite glosor... ingen vila här inte!

Igår hade jag en jättemysig dag... mamma o jag skulle till Nova Lund, men när vi satt i bilen o pratade, så körde vi såklart för långt (det var inte första gången!)... så vi bestämde oss för Center Syd i stället! Där har jag inte varit på flera år, så det var trevligt... men hjälp så dött på folk!?
Gick runt där i några timmar - handlade o fikade! Sen blev det en tur till Härliga Hem i Staffanstorp, men det gav ju ingenting... där har verkligen blivit jättetråkigt! Sen åkte jag med mamma hem - hjälpte henne lite med datorn, såg lite på TV med pappa... sen kom Jimmy o vi fyra åkt o åt på Vagabond... *MUMS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0