Idag...

Idag tittade vi på våra berättelser som vi filmade in förra veckan - i heeela gruppen! Tyckte det var sjuuuukt jobbigt... jag avskyr verkligen att se mig själv på film (...o foto!) o speciellt när andra också ska se det - så jag hade grym ångest innan! Men när vi väl sett den, kändes det mycket bättre... jag tecknade ganska bra, o det är huvudsaken! Men själv kan man ju inte låta bli att se allting som man avskyr med sig själv... blääää!

Efter skolan blev det en tur in på ONOFF...! I mellanåt saknar jag dem (min kollegor!!) så himla mycket!! Skönt att höra att de också saknar mig... lite i alla fall :)
Fick pratat en del o tittade runt lite i butiken... hör o häpna - jag blev inte sugen på att handla någonting!?!?! ... o gick därifrån tomhänt...! ONOFF börjar mer o mer lika RUSTA o Kjell c:o... Hmmm... är det bra eller dåligt?!

Min chef från Himmelriket ringde också när jag var på väg hem. Var lite kris i morgon, då en av de andra säljarna blivit sjuk o skulle haft ett party i Malmö i morgon kväll... o trots att jag inte ska ta "riktiga" partyn än, så tycker min chef att jag redan är erfaren o duktig... o snäll som jag är, så ställde jag upp! Så i morgon kväll ska det jobbas lite... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0