Huvudvärk...

Förstår inte varför min huvudvärk inte vill ge med sig...?! Igår eftermiddags satte den igång igen o höll på hela kvällen - inga värktabletter hjälpte! Idag vaknade jag med samma känsla - sjukt jobbig huvudvärk o illamående... BLÄÄÄ! Hatar när migränen håller på i flera dagar i stället för att bryta ut ordentligt - o sen är det över!? Men ska trots allt åka till skolan om en stund... går bara mellan 12.40-15.40 idag!

Har en ganska hektisk vecka framför mig... förutom allt med skolan, prov o läxor, så måste både jag o Jimmy fixa grejer till maskeraden vi ska till, på lördag (Emma o Johans födelsedagsfest!)
Sen är det bostadsrättsföreningens årsmöte på torsdag... o dessutom måste jag ha bakat en himla massa innan fredag - då vår klass ska stå på på Mårtenstorget i Lund o i Kristianstad på lördag o sälja kakor o grejer... (Vi ska samla ihop pengar till en klassresa till London som vi ska göra till våren...!) tack o lov slipper jag stå där på lördag, men tar en massa tid att baka o paketera det snyggt...!
Förstår verkligen inte hur jag ska få tid till att samla ihop pengar till klassen - känns som jag har mycket att göra som det är!?

 <-- Mitt huvud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0