Fotojobb...

Har lyckats dra på mig ett fotojobb som jag inte alls har någon erfarenhet ifrån... En vännina till mamma, har en kompis som ska öppna en restaurang o behövde hjälp med att fotografera - enlig henne skulle det vara lätt, inget proffsjobb... så jag ringde upp o det var inte alls som jag tänkt mig! Hon hade ett foto på sin son (som är död) som hon ska ha uppförstorat o uppsatt i restaurangen - o hon hade inget negativ... o detta är en person som man inte kan säga nej till... eller rättare sagt fick jag inte en chans att säga nej...
Så igår fick jag se fotot - det är troligtvis taget med en mobilkamera eller något liknande, riktigt dålig kvalité... dessutom är det tagit mot ett fönster, så man ser knappt killens ansikte o fotot är skitigt o repigt...! Försökte få henne att förstå att detta VERKLIGEN är ett proffsjobb om hon vill ha det bra! Men hon lyssnade inte... så nu måste jag göra så gott jag kan... hmmm...! Ska försöka fixa o tricka lite senare idag... men känns inte alls bra...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0