Min vecka...

Denna veckan har bara rullat på så enormt fort o känts som jag inte haft en enda minut över...! Så en snabb sammanfattning...

Lördags var det ju lite fest hos Andreas... trevligt, för jag var verkligen på humör! :)

Sen på söndagen körde Jimmy på Sturup Raceway... jättekul att se, men samtidgt var jag grymt nervös hela tiden! Var glad att jag hade min kamera att gömma mig bakom! På kvällen sen blev det lite middag o kortspelande med Micke o Elin :)

Måndagen var intensiv i skolan... somnade på soffan när jag kom hem o vaknade flera timmar senare o mådde skit..

tisdagen var det dag för våra individuella samtal med lärarna! Såg verkligen fram emot att äntligen få höra vad de tyckte o få lov att säga min mening...! O efter samtalet skuttade mer eller mindre ut från deras kontor... trodde det skulle gå bra, men inte riktigt så bra! Fick höra att jag tecknade tydligt, gjorde bra tecken, tydliga handformer, lärde mig snabbt, var lätt att avläsa o.s.v... o sen la de till att trots att man nästan aldrig kan se så tidigt i utbildningen om någon är ett "tolkmaterial" - så såg de, det i MIG!!! Whiiieee... :) Precis det jag behöver höra!! På kvällen var det flera timmars pluggning som gällde...

Onsdagen började med svenskprov (synonymer som vanligt!) - kändes riktigt lätt denna gången! Men sen var det som någon slog mig med något hårt i huvudet... migränen var ett faktum... o efter att jag försökt få i mig lite lunch, så bestämde jag mig för att köra hem... så, så fick det bli! Jobbigt att köra när man mår så, men det fick gå...!? Vilade några timmar, sen kom min Distrikschef från Himmelriket (mådde fortfarande inte bra, men ville inte ställa in...) - vi satt i drygt 3 timmar o hade utbildning o gick igenom en massa! Som tur var så kunde jag nästan alla produkterna redan, annars hade det tagit mycket längre tid...

I dag så var det kort dag i skolan... började med att ha lektion med en av våra döva lärare! I början tyckte jag det var jättejobbigt... men nu är det nästan roligast att ha lektioner med honom... o äntligen börjar det "släppa", så man vågra prata o fråga honom saker på teckenspråk! Efter det skulle vi filma in en berättelse... tror jag filmade in den 7 gånger... tycker det är grymt jobbigt att se mig själv på film, speciellt när varken ljuset (ljusrör mitt framför ansiktet) eller vinkeln är speciellt smickrande... var inte alls nöjd när jag var klar... :/
Dessutom så sa Julya mer eller mindre att hon inte vill att vi ska fortsätta köra till skolan, då hon tycker det är för dyrt... :( Känns jättejobbigt o vet inte riktigt vad jag ska tycka...?!
Efter skolan o fram till nu har jag suttit o fixat o donat med min väska till Himmelriket... känns som jag är tillbaka på banan igen!!

I morgon blir det några timmars skolan... sen måste jag vila mig lite... för på kvällen är det middag hos Kim som gäller o hockey... :)

O på lördag ska det handlas o fixas mat på dagen... sen på kvällen kommer 4 tjejer från klassen hit på middag! Ska hålla ett litet sexparty... o därefter ska kvällen gå i teckenspråkets tema... ska spela lite spel o prata! Riktigt skoj ska det bli!

Söndag ska jag sova länge o sen plugga mig i fatt... sen börjar en ny vecka!

... det var min vecka det!

Kommentarer
Postat av: Kim Linder

Då kommer du vara laddad ikväll juh ;)

2009-10-02 @ 09:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0