Tror inte det är sant!!!!!!

Jag tror inte att det är sant!!!! Jag är sjuk IGEN!!! När jag började få ont i halsen häromdagen igen, så var jag övertygad om att det var halsbränna, men ack så fel jag hade... ännu en förkylning på gång! Undrar om jag har ens en gnutta immunförsvar kvar?? Verkar ju inte så?! Borde ju vara omöjligt att bli sjuk igen efter en sån omgång, men men... tydligen inte!
Hoppas verkligen bara det håller sig till en "liten" förkylning denna gången, för det kan jag leva med! Även om inte kroppen återhämtat sig helt efter svininfluensan... *suck* ... varför????

I kväll är det fest hos Marie o Rickard (Jimmys kusin). Marie fyller år o det ska tydligen komma massor av folk! Jag hoppas verkligen jag orkar.... =/

FÖRSVINN JÄVLA VIRUS, JAG ORKAR INTE MER!!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0