Sjunga...

Om ungefär en timme ska jag hämta upp Marlene (en klasskamrat!) vid tåget, sen bär det av mot SACO-mässan på Europaporten. Där ska vi "sjunga" 6 låtar på teckenspråk... vill väl inte påstå att någon av dem sitter, men tack o lov är vår lärare också körledare - så gäller bara att göra som hon! O en skylt kommer finnas med texten "Övning pågår" - för egentligen går det ut på att visa hur det kan gå till på en lektion!
Ska bli skoj i alla fall... o det var en välbehövlig sovmorgon jag fick i dag (o så slipper jag tåg- o busshelvetet!!!) o sen slutar jag tidigt - så ska iväg o handla lite mat o grejer... kanske ska se om jag hittar julsakerna också - snart första advent ju!

Dagen sånglista består av:
Stanna världen en stund
Värld full av liv
Älskar, Älskar inte
När en flicka talar skånska
Det vackraste
Tänd ett ljus


Kommentarer
Postat av: Kryllo77

Har du hört om den döve som skrattade så mycket att han bröt alla fingrarna? ;)

2009-11-25 @ 13:52:36
Postat av: Anna

Haha, den var ju nästan lite rolig ;)

2009-11-25 @ 14:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0