Influensa...

Efter många om o men fick jag då tillsist konstaterat att jag har svininfluensan!
O med tanke på hur media förstorar upp allting, så tror ju folk nu att jag är döende o att jag smittar dem bara genom att ha dem i min telefonbok! Riktigt så är inte fallet... jag var riktigt sjuk förra veckan o ja det var jobbigt (alla sorts influensor är jobbiga!)... o då har troligtvis smittat ner Jimmy o delar av hans familj... o jag är fortfarande inte helt friskt - så trots att man egentligen bara smittar ca 5-7 dagar (o jag är inne på min 8:e eller 9:e dag), så väljer jag att vara hemma resten av denna veckan för allas skull... har dessutom fått medicin som snabbar på! O om man ska se något positivt så slipper jag nu vaccinera mig o har bättre motståndskraft mot nya influensor sen...!
Det är grymt tråkigt att missa så mycket i skolan o jag är lagom uttråkad här hemma... men har i alla fall som mål att jobba på mina två erotikparty på fredag o lördag... o sen på måndag ska 1:orna o 2:orna iväg på ett resa i fem dagar (till Göteborg, Örebro o Vännersborg!) o den vill jag verkligen inte missa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0