Bläää....

Bläää... verkar som jag fått en sväng av influensa!
Varit halvrisigt i två veckor o när jag äntligen trodde att det började släppa, så började det kännas värre i söndags... sen igår åkte jag till skolan utan att tänka så mycket - hade knappt sovit på natten o mådde inget vidare, men tänkte inte så mycket på det... vill ju inte missa mer än jag behöver i skolan!
På eftermiddagen kände jag för varje minut som gick att jag bara blev sämre o sämre... stannade dock i skolan hela dagen ut, men var totalt frånvarande!
När jag äntligen kom hem hade jag hög feber - låg i flera timmar fullt påklädd under två duntäcke o en filt o frös ändå som en galning! Min förkylning hade nåt sin absoluta topp o hade ont i varje liten led o muskel i kroppen... o natten bjöd inte på många minuters sömn...!?
Stannade såklart hemma idag... pratade lite med vårdcentralen, men de testar inte en för svininfluensa om man inte är riktigt sjuk o de sa att det kan lika bra vara en vanlig influensa... de rekommenderade massor av vatten o vila o alvedon för att sänka febern... men efter som jag tillhör en riskgrupp, då jag har astma, så skulle jag återkomma om det inte börja ge med sig efter några dagar...! Så nu väntar en vecka i sängen... det suger verkligen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0