Uttråååkad...

Det finns två behov hos mig som kommer fram extra mycket när jag är uttråkad eller mår dåligt - mitt gottesug o mitt shoppingbehov! Just nu är jag galet UTTRÅKAD!!! Är inne mina vanliga 4 timmar på jobb... o har blivit stationerad i kassan... o här är INGENTING att göra... *blää* ... så jag står här o sneglar på högen av Toblerone som ligger på kassadisken (Jaa, ONOFF säljer allt nu för tiden!) och surfar runt på alla shoppingsajter jag kan komma på...!
Det är verkligen inget bra - för jag vill gå ner i vikt o jag har inga pengar att handla för just nu... *suck* ... ska tack o lov gå hem om drygt en timme... sen får det bli en sväng till gymmet, så jag känner att jag fått gjort något vettigt idag!

                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0