Nervös...

Sitter här och är grymt nervös och oroar mig för typ tusen saker som kan gå fel idag... jättedumt jag vet, men sån är jag - kan inte hjälpa det ;) ... en helt ny värld det här med att plugga o allt som hör där till... tycker inte om att inte ha "kontroll"... men idag är det trots allt bara en intervju o information... dock stod det något om att man skulle göra en presentation om sig själv för en grupp på tio personer o att vi sen skulle göra en gemensam övning! Ännu mer att oroa sig för...! Men den första utmaningen ligger i att hitta dit... ;)

Hmmm... nu ska jag fundera lite på hur jag ska presentera mig själv... sen ska jag tanka, köpa något att dricka o sen är det lika bra att börja köra de 11 milen till Önnestad... bättre för mina nerver att vara ute i god tid ;) ... i värsta fall får jag väl sitta i bilen o läsa tills det är dags att börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0