Läkarbesök...

Dagen läkarbesök gick bra... fick även ha en läkarkandidat med, som jag fick berätta allting för... men han var trevlig, så det gjorde inte så mycket! Vi diskuterade om att det går åt rätt håll... så ska fortsätta trappa ner på värktabletter - o ta lite mer magmedicin nu en vecka o se om det gör någon större skillnad... blev också fortsatt halvtids sjukskriven fram till den 7 juni och sedan 25 % sjukskriven fram till den 28 juni... därefter har jag tre veckors semester! Känns riktigt bra att jag få tid på mig att må bättre... ska bli intressant att se vad Försäkringskassan säger dock...

Har varit några hektiska dagar när det gäller lägenheten o husvisningar o.s.v... Blev ju lite budgivning på vår lägenhet, men den slutade på vårt utgångspris 1.150.000, något som vi hoppades skulle bli lite mer! Vi var också o tittade på en helt underbart hus på Söderkulla/Eriksfält, som vi båda blev helkära i!
Igår ville då vår mäklare ha besked vad vi ska göra med lägenheten.... vi vi satte oss ner o pratade, räknade, funderade o räknade lite till... o insåg att huset var för dyrt för oss - nu när jag börjar plugga o Jimmy börjar nytt jobb så blir allt lite osäkare... så efter noga övervägande så bestämde vi oss för att behålla lägenheten o lägga ner hustittandet... Tråkigt, men samtidigt känns det bra - då vi faktiskt har en kanonfin lägenhet, med perfekt läge o som vi båda trivs i :)

CSN-papperna är nu också ifyllda... tror faktiskt det blev rätt ;)

I morgon är det dags för Gullis 25årsfest med "After-Ski"- tema! Ska bli skitskoj... speciellt då vi ska göra uppror mot temat ;) Önskar bara att lite av min förkylning hinner försvinna innan dess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0