Hål satte stopp för dagens planer...

Skulle plantera nya blommor i krukorna på balkongen idag... hade svårt att komma upp för huvudvärken var hemsk... o när jag väl kom upp ur sängen o skulle förbereda innan jag skulle iväg o handla blommor, så insåg jag att det rostat hål i krukorna... :(  Nu måste jag köpa nya krukor också... o det får vänta till helgen!

I stället har jag tagit det lugnt, sett på TV o spelat Empire Earth... klurigt o ganska svårt, men hur kul som helst :)

I kväll ska jag träffa Helena... :) Sen i morgon ska jag jobba några timmar, innan jag är ledig i tre dagar till... :) Denna veckan är såååå härlig! I helgen blir det lite tjejparty hemma hos Kristina också...! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0