Glad...!

I går var en riktigt dåligt dag... mådde hemskt o låg på soffan hela dagen efter att jag jobbat mina fyra timmar :(

I dag är en MYCKET bättre dag... lägenheten är nog snart såld (budgivningen börjar nog närma sig slutet), fick brev från högskolan med posten idag- JAG KOM IN!!! :) o sen har jag totalförälskat mig i ett hus.... åhhh, det är helt perfekt... kanske inte riktigt, men nästan... :) Mycket att tänka på just nu... men det känns bra :)

Ska strax ner o äta på pizzerian (då en av budgivarna kommer o titta en andra gång på lägenheten!) - får nog fira med en iskall öl... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till utbildningsplatsen! Och resten av den bra dagen... :)

2009-05-13 @ 20:17:30
Postat av: Jenny

Det var jag som skrev den andra kommentaren, datorn dummade sig

2009-05-13 @ 20:18:26
Postat av: Kim Linder

GRATTIS! :) Otroligt glad för din skull! Vad är det för hus? Berätta mer!!! :D

2009-05-13 @ 20:43:56
Postat av: Kryllo77

Vad skoj! Många positiva saker på en gång :) kram

2009-05-13 @ 21:13:32
Postat av: Anna

JAA, det känns underbart... äntligen är det på rätt väg :)

2009-05-14 @ 11:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0