BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

BLÄÄÄÄ.... idag är ingen bra dag!!!
Vaknade fjärde dagen i rad med sprängande huvudvärk... den sortens huvudvärk då man önskar att man kunde rycka loss huvudet för man står inte ut längre...!!
Dessutom ska jag strax köra till jobbet o vara där i några timmar... o jag är sååå sjukt irriterad på dem o helt omotiverad att gå dit! GRRRR!!!!
I morse fick jag ett sms från min chef där han ville be mig om en tjänst! FAAAN, varför ska jag ställa upp på dem när de bara spottar på mig?? Avskyr att vara för jävla snäll jämt!!! Önskar jag bara kunde ställa mig i ett hörn på jobb o surfa hela dagen utan att få dåligt samvete.... men sån är inte jag! FAN, FAN, FAN....!

Förlåt, men jag har lite svårt att vara positiv idag..... :(

Helena - tack för en jättetrevlig kväll i går... :) Ser fram emot vårt bus...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0