Skattepengarna!!!

Whiieee... skattepengarna är här :)

Hade en väldigt lugn förmiddag (fastnade vid datorn med Empire Earth...!) - sen körde jag iväg till IKEA o NETTO!
På IKEA blev det lite småsaker som en termos till Jimmy (han måste ju dricka kaffe när han är ute på kundmöte!), ny lampa till sovrummet, några skålar o.s.v... sen blev det lite hyllanordningar till vårt "förråd" på ovanvåningen... dags att fixa i ordning där nu!
Efter det blev det en sväng till NETTO... Varje gång jag står där i kö (vilket alltid tar sjuuukt lååång tid!) så undrar jag varför jag handlar där?! Det händer inte så ofta, men ibland har de något bra erbjudande... frågan är bara om det är värt det? All den väntan bara för att få det några kronor billigare...!? Nej, tacka vet jag ICA MAXI!!

Nu ska jag strax köra till Mobilia och träffa Jenny o ta en fika... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0