Midsommar!

Den sista veckan har jag inte alls känt för att skriva... snurrar för mycket tankar i huvudet! :/

Midsommarafton igår - sov länge, sen blev det en tur till Mobilia för att fixa lite saker inför kvällen! Fick för mig att göra en midsommarkrans, men Buketten på Mobilia är ju skittråkiga :( Så körde i full fart till Lindas jobb i Limnhamn o kom in i butiken en stund efter att de stängt... men fick hjälp att plocka ihop blommor ändå, o till ett bra pris dessutom :) Vad hade jag gjort utan min personliga florist?!
Körde i alla fall hem sen o fixade kransen - blev riktigt nöjd måste jag säga :) ... sen vid halv 4 bar det av till Trelleborg o midsommarfirande hos Jimmys föräldrar... när vi satt o åt fick jag en riktigt sjukt migränanfall - vänster av sida av ansiktet "dommade av" o jag såg nästan ingenting på vänter öga... som tur var hade jag knappt börjat dricka... så tog en tablett o gick o la mig en timme! Det släppte i alla fall lite, så kunde fortsätta att vara med!
Strax efter 11 körde vi hem... men kom inte så långt - då vår granne på första våningen hade fest... :) Det var riktigt trevligt trots att jag inte mådde så bra! Jag kom i säng vid halv 4... men vissa fortsatte då att festa ;) ... kommer upp lite foto i morgon på min sida - dock tog batteriet slut i Trelleborg efter att Micke lekt med kameran o fotat allt o alla ;)

Strax bär det av till nästa fest - det är Fia (min brors fru) som fyller 30 år idag! Så det blir stor fest i Skurup :) Ska bli riktigt skoj... dock är man lite trött o huvudet gör fortfarande ganska ont, men det går förhoppningsvis över... annars får det bli ännu en alkoholfri kväll för mig!

Ha en bra kväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0