Jaha...

Gissa om jag fastnade i SIMS??? .................................... JAAAAAAAAAAAAAA SÅKLART!!
Men det är skitskoj :)

Ska snart ner på gymmet... väntar bara på Jimmy! Han hade sitt första kundmöte på jobbet idag o han sålde :) Whiieee!!!! Kul att det går bra för honom!!!

Drömde om skolan i natt... (igen!) ... vill bara att det ska börja, så jag kan sluta vara så grymt nervös...!!!
Men tiden kommer gå snabbt... jobbar 50 % denna veckan ut, sen 75% i tre veckor. Sen har jag tre veckors semester! (v. 27-29)
Sen jobbar jag några dagar innan jag har semester över helgen (fre-tis) då vi ska på bröllop i Stockholm (Acke o Alexandra). Sen är det drygt 14 dagar kvar tills jag slutar på ONOFF (för alltid... hoppas jag!) ... o sen är det ännu ett bröllop (Robban och Paula) innan skolan börjar på måndagen den 17 augusti... :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lust att fika någon sen eftermiddag (efter mitt jobb) i slutet av nästa vecka? Vi skulle ju kunna höra med Linda också..?

2009-06-05 @ 16:11:56
Postat av: Anna

Gärna... :) Jag kan onsdag eller torsdag... ska kolla med Linda!

2009-06-05 @ 20:42:18
Postat av: Jenny

Jag kan bara onsdag, har tvättid på torsdag. Hör med Linda så bestämmer vi något sen!

2009-06-08 @ 08:13:40
Postat av: Anna

Pratade med Linda nu för en stund sedan o hon kunde bara torsdag... o inte ens det var säkert... :/

2009-06-09 @ 08:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0