Inte många timmar kvar...

Inte många timmar kvar till semestern nu... :) Kan väl erkänna att det går lite segt på jobbet idag!

Under mina tre veckors semester planerar jag att..

  • ... ta det vääldigt lugnt!
  • ... trappa ner ännu mer med mina mediciner!
  • ... hinna med några strandbesök!
  • ... ha måånga sovmorgnar!
  • ... åka en sväng till Tyskland för att handla sprit!
  • ... förhoppningsvis åka en tur till GeKås! :)
  • ... umgås med nära o kära!
  • ... äta o dricka gott hela tiden :)
  • ... träna!
  • ... festa!
  • ... troligtvis besöka Svedala Rock!
  • ... besöka en marknad... sugen på Hörby marknad på onsdag någon?? :)

Får se hur det blir med min lilla lista... men skönt ska det bli i alla fall att vara ledig :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Troligtvis besöka Svedala Rock? Inte en chans - NI SKA DIT!!! Jimmys sängplats är kvar! ;)

2009-06-26 @ 16:25:20
URL: http://-
Postat av: Helena

Troligtvis besöka Svedala Rock? Inte en chans - NI SKA DIT!!! Jimmys sängplats är kvar! ;)

2009-06-26 @ 16:26:11
URL: http://-
Postat av: Anna

Hehe... jo, vi ska på Sommar Rock... :) Men har inte fixat biljetter än - därför blev det "troligtvis" ;)

2009-06-26 @ 22:14:00
Postat av: Linda

Jag gillar din lista!! BRA!!

Du tänker ju rätt i alla fall! Hihi...

2009-06-27 @ 18:46:56
Postat av: Anna

Jag gillar också min lista :) Än så länge har det gått bra - har ätiti o druckit en massa gott, festat o umgått med nära o kära... o haft en skön sovmorgon i morse :)

2009-06-28 @ 12:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0