Ny ytterdörr...

Det går trögt med min årskrönika... jobbigt att skriva om det värsta året någonsin... :( Finns i alla fall en årskrönika i bilder på http://annizzen.pixbox.se - får se om det blir något annat!

Fick äntligen en "riktig" ytterdörr i går.... tog nästan 9 månader att ordna... hmmm....! Det går framåt i alla fall... snart ska de byta hela parkettegolvet i kök o vardagsrummet också... så det blir fyra dagar hemma hos mamma! Orkar inte vara hemma o se all röra.... Familjen med den misstäkte pyromanugen har flyttat ut! Förra helgen gick flyttbilen... *Whiiieeee!* Just nu renoveras lägenheten samtidigt som de har annons ute på www.hemnet.se - underbart att slippa oroa sig vad han ska tända på här näst!

Annars känns livet både tungt o jobbigt just nu... Jag vet den stora orsaken till min huvudvärk, o jag jobbar på det... men verkligen ingen lätt sak! ... känns skönt att få ha berättat hur jag känner i alla fall... sen är det inget lätt beslut eller något som löser sig i en handvändning....

Nu ska jag köra till jobb.... tre dagars jobbande framför mig....!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag blev nästan lite sugen på lägenheten...

2009-01-09 @ 09:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0