Trött...

Det borde vara olagligt att vara så här trött o inte ha någon ork...!? Gick upp kl 5 i morse, ställde mig i duschen, men kunde inte på 5 minuter förmå mig själv att sätta igång duschen! Huvudet sprängde o det kändes som jag inte hade någon kraft kvar alls... kröp ner i sängen igen o stannade där till kl 12...!
Denna hösten har varit tuff o jag behöver lite lugn o ro... LOV, LOV, LOV!!! O det gör inte saken bättre att det inte händer något vettigt i skolan alls de här sista veckorna... känns bara som vi sitter av tiden - o om man blir trött o omotiverad av något, så är det att bara vara! Speciellt när man lägger så mycket tid på att pendla... bläää!
Behövde denna dagen, så jag har nya krafter tills i morgon!!

Vår klass ska hålla i lite julspex på julavslutningen... vi ska göra en variant på "Vår julskinka har rymt" med Werner o Werner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0