Jaha...

Blev ingen tur till Skurup igår... Fia var sjuk :( ... istället blev det massa Wow, en promenad, filmkväll med pizza o Terminator 2... men det var också trevligt :)

Idag är det lite mer aktivt! Var uppe 7 i morse o började tvätta... har också hunnit plocka undan en hel del här hemma, lagt upp nya foton på pixbox, försökt klura ut vad jag ska göra för mat på nyårsafton, tittat lite på vad jag ska beställa för nya saker från Himmelriket, skickat lite jobbmail o läst några kapitel i min bok... (Nora Roberts - Begravt i glömska)
När jag tvättat klart vid 12, så ska jag o mamma ut en sväng på rean. Avskyr mycket folk, trängsel, otrevliga människor o röriga butiker - men ska försöka koppla bort det o bara umgås med mamma!

Nej, nu ska jag tömma ännu en maskin med tvätt... ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0