Helg...

Hade en riktig fredagsmyskväll med Kim igår! Pizza från Pizza 2000 (MUMS!!!), en stor påse godis, Idol, tjejsnack, väckte gamla minnen med en Westlife konsert på DVD och jag gjorde mitt bästa för att göra Kim jättesugen på teckenspråk... vet att jag lyckades ;)

Såååå skönt med helg... känns som det är JÄTTEMYCKET med skolan just nu... börjar nästan likna Robinsson, där folk hoppar av för de inte orkar med trycket o folk blir utröstade... tre stycken nu på kort tid som hoppat av eller blivit rekommenderade att sluta! Pressen är STOR!!! Meeen snart julov... det behövs!!

Fick en attack av saknad i går efter pojkarna på jobb! Åkte in en sväng i butiken o pratade o kramades med Per! Usch, jobbigt.... saknar dem jättemycket!!! :/

I dag är det dags för "storparty" - ska hålla i ett party på Malmö Tandvårdshögskola för 100 tjejer. Men det blir inget vanligt party... utan jag kommer stå vid ett bord o de kommer mingla runt... tror inte på mycket försäljning, men förhoppningsvis en hel del nya bokningar!? Lite nervöst, då jag aldrig hållt i den sortens party, men det ska nog gå bra...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0