God fortsättning!

God fortsättning mina vänner! Hoppas ni fick en lika mysig jul som jag?!

Julafton firades hemma hos mamma o pappa - tillsammans med brorsan, hans familj o Jimmy! Med Kalle Anka, julmat i mängder, julklappar, mys med mina små busfrö, trevligt sällskap, snaps o massa grogg o julklappsspel! Mycket trevligt!

Igår däremot kände jag mig totalt slut hela dagen - låg bara i soffan o satt framför datorn... kanske var helt slut, för att jag normalt jobbar som en tok på juldagen - så nu gav jag kanske kroppen en chock ;) Underbart!!

Idag fortsätter julfirandet i Trelleborg med Jimmys familj. Ska åka ner där vid halv 4... men idag blir det inte julmat, men julklappar!

I morgon blir det ett besök i Skurup hos brorsan... måste se deras lilla valp Elvis som är 4 veckor gammal! Vet att jag kommer bli kär... önskar att jag tålde den, då skulle jag inte tveka en sekund att köpa den av dem!!! Vill, vill, vill!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0