Renskrev...

Satt precis o renskrev lite "glosor" o insåg att på dessa veckor har vi redan lärt oss ca. 320 tecken + alfabetet, siffror, pronomen o del grammatiska regler... o kan sätta ihop meningar o faktiskt förstå en hel del annat också...! (är så illa tvungna att förstå då två av lärarna är döva) Känns som det gått fort framåt... i mellanåt snurrar det rejält i huvudet, men det är som sagt jätteskoj :)

I morgon väntar lektioner fram till lunch, sen blir det till att köra hem o packa... ska nämligen tillbringa helgen i stugor vid Borrbystrandbad tillsammans med Jimmy, mamma, pappa, Peter, Fia o barnen! Ska bli riktigt mysigt... hoppas bara på att jag orkar hålla mig vaken längre än 22... Somnat mellan 20-22 de senaste veckorna - tröttheten är det jobbigaste just nu, men snart hoppas jag kroppen vänjer sig att gå upp i ottan...

Nu är det dags för lite film... ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Kim Linder

Du får friska upp mitt minne sen ;)

2009-08-28 @ 06:39:43
Postat av: Felicia

Fin blogg =)

2009-08-28 @ 07:25:02
URL: http://fotoooo.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Söt blogg! :D

2009-08-28 @ 07:28:36
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: Anna

Kim - kan jag göra... jag tycker du ska söka till utbildningen nästa år!! :)



Felicia o Linnéa - Tack :)

2009-08-28 @ 15:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0