Mysig helg...

Var jättemysigt att ha Emma hela lördagen o natten till söndagen!! Shoppade, ritade, lekte på lekplatsen, såg film o en massa annat! Men var lika skönt när vi lämnade av henne i Skurup igen... undrar om jag någonsin kommer känna längtan efter egna barn?

Fick inbjudan till återträff med 9:orna i veckan! Tänkt att det är 10 år sedan man gick ur grundskolan... galet!
21 november är det dags... måste bara gå... ska bli skitskoj att se hur det gått för alla! Fler som är sugna - Helena, Jenny????

De sista dagarna har jag känt mig totalt slutkörd i huvudet... känns som jag kan sova bort flera dagar om jag kunnat... inte så konstigt... MYCKET nytt just nu!
I morgon börjar min andra skolvecka (känns fortfarande helknäpp att säga att man går i skolan... men man vänjer sig väl?!) o det känns bra! Teckenspråk är skitskoj... räknade innan att jag har 12 teckenspråkslektioner i veckan a 1 timme o 20 minuter - det är galet mycket!! Men man kommer nog in i det ganska snabbt då...!

Nu är det dags för lite mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0