Första dagen i mitt nya liv...

Bröllopet i lördags var helt underbart...!!! Blev mycket foton o lovar att snart lägga upp en del av dem på min fotosida!!

Idag var första dagen för mig i skolan... eller rättare sagt så var det upprop! Var inne en sväng runt lunchtid på jobb o bjöd på tårta, luchade lite med grabbarna o sa hejdå...
Sen körde jag upp till skolan... skulle vara där först kl 16! Grymt nervös, men kände som tur var igen några sen jag var där på intervju, så det kändes tryggt! Ett lååång tal av den flumiga, men charmiga rektor... sen var det upprop, lite kvällsmat o lite information... efter många om o men så fick jag äntligen mitt schema...! Var ganska okej... Må: 12.40-16.40, Ti: 8.40-16.40, On: 8.40-16.40, To: 8.40-14.00, Fr 8.40-12.00. Ska nog bli bra... hoppas bara jag hittar någon att köra med, för att ta tåg o buss dit o hem kommer nog vara grymt jobbigt... men var en del här nerifrån, så ska försöka kolla upp det i veckan!

Känner mig helt slut i huvudet, så nu blir det lite tv... sen ringer klockan 05.30 i morgon bitti... *Gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0