Läkarbesöket...

Läkarbesöket i morse var nervöst... jag vet ju hur lätt det är för mig att dra på ett leende o säga att allting ordnar sig! Men jag är stolt över mig själv som faktiskt lyckades förmedla ganska bra hur jag egentligen mår...!
Läkaren o jag kom överrens om att jag ska vara helt sjukskriven till den siste april, så jag får en liten paus från allting! Efter det blir det halvtidssjukskrivning i några veckor i alla fall... o under tiden ska jag dra ner på Treo o så måste jag ta tabletterna för min mage - magsåret är väldigt nära annars... :/  Promenader o lite lugnare träning på gymmet tyckte hon också var kanon!

Whiie... fick brev från högskolan i dag... ska dit måndagen den 4 maj på intervju... :) *Hoppas, hoppas, hoppas!!*

Pratade med mamma precis... blir nog grillning i helgen ute i stugan i stället...! Mums!!

Kommentarer
Postat av: Kim Linder

Woho!

Vilken lycka med intervjun! Jag fortsätter och hålla mina tummar ;)

Vill du ha sällskap på dina promenader så är det bara o ringa.

Ta hand om dig snäckan! kram

2009-04-22 @ 12:17:10
Postat av: Jenny

Det verkar som att det lönar sig lite i alla fall att tjata på dig... :)

2009-04-22 @ 17:21:47
Postat av: Anna

Kim - Du får mer än gärna följa med ut o promenera!



Jenny - Ja, jag behöver att någon tjatar lite på mig då o då ;)

2009-04-22 @ 17:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0