Lägenhetsvisning o besök på gymmet...

Grym ångest att städa idag när jag inte alls mådde bra... men det kanske lönar sig då det var två par som tittade på lägenheten idag - ett danskt par o ett från Nya Zeeland... o det verkade väldigt intresserade... får se om det händer något den här gången då!? De kan gott börja bjuda mot varandra o trigga upp priset ;)

Gick faktiskt ner till gymmet en stund nu på kvällen trots att jag fortfarande mådde lite halvrisigt... det var riktigt skönt! Känns så himla knäppt att jag tycker det är jätteskoj att träna.... jag har aldrig någonsin känt så tidigare för träning...!?

Skickade tillbaka två filmer till Homeentertainment i dag... de hade haft något fel på hemsidan den dagen då jag avbeställde månadens film... men eftersom jag inte har kvar bekräftelsemailet där jag avbokade filmerna så fick jag betala de sura 48kr för att skicka tillbaka filmerna... :/ Ska se till att gå ur den klubben sen, köper ändå ingenting för att är så himla dyrt... sen är det vill jag hellre ha Blu-ray filmer o de kan man ju köpa billigt från england... :) http://amazon.com/uk

Nu ska jag surfa runt lite på hemnet, sen ska jag lägga mig o slappa i soffan... Mmmm....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0