Sen sist...

Ganska märklig känsla att sitta vid datorn med musik i hörlurarna på hög volym o äta frukost för att stänga ute allt oväsen...!? De sista dagarna har de börjat bygga på allvar här i huset... o det är hemskt! Klockan 7 på morgonen börjar de o det känns som de står inne i vår lägenhet o håller på... o det gör de ju nästan mer eller mindre - bara en vägg som skiljer oss åt! *suck* .... just nu känns det väldigt tacksamt att man har en vecka då man jobbar mycket!

Vad har annars hänt sedan sist?

... Jimmy börjar i en av Phonehousebutikerna inne i Malmö idag... han ska börja ta bussen till jobbet . Har svårt att se det framför mig att han bil bara ska stå o damma... ;)
... jag har varit på två arbetsintervjuer (för samma jobb) ... får se hur det blir med det!
... besökte en "ny" läkare nu i veckan... resulterade i starkare tabletter o antideppresiva (hur stavas det?) ... har skjutit upp det in i det längsta, men nu måste jag nog prova det också!
 ... har också bokat tid hos en psykolog... dyrt blir det, men hoppas det hjälper! Har slutat tro på att jag ska få hjälp från den "vanliga" sjukvården med det...!
... pixbox har en massa problem med sin sida, så har inte kunnat ladda upp foto på ett tag... :(

Nu är det dags att göra sig iordning för jobb...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0