Bröllop i morgon...

I morgon är det dags för bröllop... det ska bli... hmmm... intressant är nog rätt ord! Jimmys syster som gifter sig... ska vara nykter då jag jobbar på söndag (bläää...!)  o är ändå rädd för att få migrän när man ska dricka massa vin o sånt... så blir bäst så! O så kan jag koncentrera mig på att fota!

Längtar till nästa helg då det bär av till Göteborg med HP! Då jäklar ska det festas ;)

Ska lägga mig i sängen nu o titta på film på vår gamla tjock-TV... projektorlampan har gått sönder... :( Troligtvis ett resultat av värmen o den torra luften som var i lägenheten efter branden.... då den skulle hålla lika många timmar till egentligen! Hoppas Länsförsäkringar går med på att betala lampan på ca. 3000kr... ganska jobbig kostnad just nu annars... hmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0