Bankande...

Vaknade i morse av en massa bankande utanför fönstret - det är byggnadsställningarna som börjar ta form... vad rädd att de skulle stå precis utanför fönstret när jag snubblade upp ur sängen ganska yrvaken... men de hade inte kommit ända upp ännu... bara en tidsfråga tills man har byggarbetare utanför fönstret hela dagarna o allt bankande kommer bli värre.... *suck* ... undra när jag någonsin kommer kunna sov ut igen? Förhoppningsvis kommer de inte jobba på helgerna i alla fall...!

Ska strax ner i tvättstugan att tömma första omgången tvätt... en fördel med allt detta - man behöver aldrig oroa sig för att få en tvättid - det är alltid ledigt! Just nu bor det bara folk i 4 eller 5 lägenheter i huset... så här är ganska öde...!

Måste köra i väg o köpa nya Treo... tog den sista i morse... för sen allt det här hände har inte huvudvärken övergett mig en sekund utan hjälp från min kära vän Treo... *bläää*

Tur att man är starkare som människa än man visste att man var...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0