Lördags...

Igår var en sådan söndag då den första tanken som flyger genom skallen var - "Jag ska aldrig mer dricka sprit"... Vaknade klockan 8 på morgonen i soffan med alla kläderna på o har ingen aning om hur jag hamnade där?! Det sista jag minns är att jag satte nyckeln i låset vid halv 4 på morgonen...!? Mådde inget vidare o kröp mer eller mindre in på toaletten där jag somnade på golvet i några minuter! ;) Tittade på alla mina blåmärke som jag inte riktigt vet hur jag fick - jo, det enorma blåmärket på benet är Lottas klack skyldigt till, men hur fick jag det på ryggen?? Tog mig i kragen o tvättade av mig sminket o gick o la mig... låg där o i soffan hela dagen o tyckte väldigt synd om mig själv... ;)

Hur var festen då?? Mamma körde oss till Oxie vid 6 tiden... kom dit först! Rickard o Marie hade flyttat in i ett helt underbart nybyggt hus där... vardagsrummet var enormt!! Snart trillade de andra gästerna också in... 42! personer allt som allt! De bjöd på en god buffé, öl o snaps :) En av mina bordsherrar (Ola) var bror till killen som skrivit Fridas låt, så det blev mycket Melodifestival-snack, vilket alltid passar mig bra :) Fick dock bara se finalen utan ljud! (hade spelat in det, så såg det med öjud i går!) Festen började snart komma igång på allvar, med massor av dans - o jag höll såklart igång hela tiden! Pratade en stund med en tjej som jobbade på Siba - förstår inte varför de alltid blir så otrevliga när man berättar vart man jobbar!? Jag o Lotta dansade, pratade Thailand o hade jätteskoj! Fick henne att sjunga lite karaoke med mig också! Mycket folk försvann snabbt från festen, men vi hade underbart roligt ändå...! Lotta tycker jag ska komma o jobba extra hos henne (på hennes cateringfirma) o jag måste erkänna att jag är grymt sugen!! VILL, VILL, VILL!!!!

O vann rätt låt Melodifestivalen - JAAA, Charlotte var självklar som vinnare!! Dansade många gånger till Hero i lördags!! :)

Nej, nu är det dags att ta vara på sin lediga dag... ska ner i stan o hämta mina glasögon idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0