Hmmm...

Jag har haft huvudvärk KONSTANT i över en månad nu... förutom en eftermiddag o en kväll som inte var så farlig! Äter tabletter värre än någonsin - det är mitt enda sätt att överleva dagarna! O dricker massor av Redbull för att jag är såå sjukt trött hela tiden.... :( Men kan inte fortsätta så här mycket längre - måste ha hjälp! Fick inte tag i min läkare förra veckan, får prova igen på måndag... hjälper inte hon mig, så vet jag inte vem som ska göra det?!

Ska strax iväg o jobba några timmar... mellan 11-16... har haft jättelugnt på jobb på senaste tiden - knappt några kunder alls... men det är alltid samma sak varje år vid den här tiden! Det är som att alla behöver några månader efter jul för att återhämta sin ekonomi! På måndag börjar vi i alla fall lagerreningen för att få bort alla gamla produkter o få plats med allt det nya - då blir det nog lite mera fart!

I kväll ska vi på fest hem till Rickard (Jimmys kusin) o Marie! De har köpt ett nytt hus i Oxie o ska ha lite inflyttningsfest! Ska bli riktigt skoj o hoppas att Lotta kommer vara där - har fortfarande lite dåligt samvete för att vi aldrig tog den där fikan vi så länge pratade om... men men, blir kanske ändring på det nu!

Önskar att jag bara kunde stänga av alla tankar o känslor för ett tag... ta lite semester från mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0