Ett litet steg i rätt riktning...

Har blivit ganska dåligt på att skriva... snurrar för mycket tankar i huvudet på mig för att jag ska kunna få ner det i skriven form... o då är det ganska illa då jag ALLTID o i ALLA lägen kan skriva...!? Dock skriver jag långt ifrån allt här, men har konstigt nog inte kunnat skriva av mig någonstans på sista tiden... =/

Har grävt en hel del inom mig den sista veckan... min sjukgymnasts alla försök att leka min psykolog lönade sig när jag plötsligt insåg varför jag troligtvis har denna eviga huvudvärken...! Jag har väl alltid vetat det egentligen, men inte velat inse det... att alla min höga krav på mig själv, all min oro, min inre stress, mina tvång o alla mina deprimerade tankar skulle sätta sig som smärta i kroppen på mig tillsist! Nu är bara frågan vad jag ska göra åt det? =/ Nånstans måste jag hitta lite mera kraft att kämpa vidare... men var?! Jag känner mig så uppgiven...

Var hos optikern förra veckan - min kusin Lina kom ner på oväntat besök o gjorde min sällskap dit :) Gjorde en undersökning o optikern konstaterade att jag hade ett litet, litet synfel som gör att mina ögon blir spända o ansträngda framförallt när jag läser o sitter vid datorn... så beställde glasögon som blir klara om några veckor... som jag ska använda i just de lägena! Men tråkigt nog så trodde inte optikern att det skulle hjälpa speciellt mycket mot min huvudvärk, men kanske lite...! O det är alltid något... ett litet, litet steg i rätt riktning...

Hur ska man kunna veta vad som är rätt o fel, när det som borde vara fel känns rätt....?!

Oj, vad klockan blivit mycket... måste börja med maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0