Ullared o bilfix...

Haft två "tuffa" dagar... Ullared igår var riktigt utmattande vill jag lova... jag som alltid sagt att "Så farligt myckt folk har det aldrig varit i Ullared när jag varit där!" får lov att ta tillbaka det!! För igår var det MAAAASSSSOR av folk ÖVERALLT! O de slogs nästan o trängdes med sina jäkla kundvagnar... jag trivdes inte alls så bra som jag brukar... men handlat blev det! O hade trevligt sällskap i form av Linda, Gulli o Jimmy x2 :) Var helt slut när vi äntligen kom ut från GeKås... *pust!*

Idag var Jimmy o jag riktigt flitiga o bestämde oss för att "ta tag i min bil" o allt vad det innebar! Började med att rota ut mina sommardäck från vårt rök- o sotskadade vindsförråd... lastade min bil o åkte ner till Trelleborg - där tvättade vi däcken, tvättade bilen, bytte däck, städade lite i bilen, putsade, polerade o vaxade min bil så den glänste... :) Inte speciellt skoj, men var riktigt skönt att få det gjort.... kunde ju inte köra runt på vinterdäck hela sommaren o ska jag nu sälja den, så måste den vara fin...!! Mazda2 lockar fortfarande väääldigt mycket...!!!

Om vädret håller i sig blir det stranden i Ystad eller Svarte i morgon... Mmmmm...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0