Nostalgi...

Då jag blev vääldigt rastlös härom dagen när jag blev hemskickad från jobb med ögoninflammation, så bestämde jag mig för att jag skulle se om Dawson´s Creek o började tanka hem några säsonger från nätet!
Under två dagar har jag nu tagit mig igenom hela säsong 1...!!
Minns mycket väl när det första avsnittet av denna serien visade på tv3 för en himla massa år sedan - jag var 13 eller 14 år gammal o under just den tiden var jag hemligt förälskad i André - som jag växt upp tillsammans med o känt i hela mitt liv, men som bara såg mig som en vän! Då detta är hela grundhandlingen i serien - så jag var såklart fast direkt...! :) Idag känns serien ganska gammal o det känns som ungdomarna i serien är lite FÖR prydda, men jag kan ändå inte sluta älska den... :) Kan dock inte förstå att man på den tiden tyckte Dawson var ganska snygg - fast det var ju iför sig 10 år sen... hehe, nu känner jag mig gammal i stället! ;)
Nästan vecka är det dags att titta vidare på säsong 2 o drömma mig bort till den tiden där mitt största problem var sprudlande hormoner o en omöjlig ungdomskärlek... det var tider det!

Då var det äntligen helg... min o Jimmys sista lediga helg innan Thailandsresan, så måste passa på att få lite grejer ordnade de här två dagarna...! Köpa resväskor blir vårt första projekt i morgon!
Nu är det bara 18 dagar tills vi åker!!! Det är mindre än tre veckor - tiden bara rullar iväg...! Jag har 9 arbetsdagar kvar innan jag ska vara ledig EN MÅNAD!! SÅÅÅ UNDERBART!!! Sen är det dags för avkoppling, sol, underbara stränder, party, shopping o äventyr...! Efter det väntar verkligheten på en igen... men vem orkar bryr sig om det just nu!?

Ha en trevlig helg mina vänner o ett stort Grattis till Madde som blivit mamma nu!!! :)

*Puss på er!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0