I morgon är det dags...

I morgon åker vi till Thailand!!! Om drygt 30 timmar lyfter planet från Kastrup mot London - där ska det bytas plan o 21:45 i morgon kväll börjar den lååånga flygturen mot Bangkok...! ...o sen efter nån timmes väntan flyger vi den sista biten till Koh Samui... ca. 15 timmars effektiv flygtid blir det o en himla massa väntan där emellan... allt som allt blir det ca. 24 timmar det tar från det att vi anländer på Kastrup till det att vi är framme på vårt hotell om allt går vägen...!

Jag grymt nervös... visste inte att man kunde oroa sig för så mycket på en gång... ;) Oroar mig för allt från att jag inte ska kunna sova på planet, att jag ska få migrän, att jag glömt packa ner något viktigt till att jag inte kommer gilla hotellen o tänk om jag blir sjuk eftersom jag inte vaccinerat mig...? Vet att jag är löjlig, men kan inte låta bli - jag är bara en sån människa som oroar mig för ALLT... är det konstigt att jag har ständig huvudvärk egentligen?

Nu ska jag kolla över min packning ännu en gång o skriva en nya lista med det sista som ska packas ner i morgon! Fixa lite småsaker till - sen ska jag försöka slappna av o inte tänka så mycket! :) I kväll ska jag dessutom träffa Helena, Madde o hennes bebis :)

Tanken är att jag ska fortsätta skriva här medan jag är borta också - o ladda upp lite bilder på min fotosida! Så hoppas jag har möjlighet till det :)

Sköt om er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0