Borta bra, men hemma bäst!

Nu är jag back home... satte ner resväskorna innanför dörren klockan 14.00 idag efter 23 timmars resa...! Kan bara säga så här - efter 6 flygplansresor inom loppet av 3 veckor så är jag jäkligt trött på säkerhetskontroller, flygplansmat, obevämma sätten, släppande på väskor o allt annat som har med flygning att göra... *suck* ... inget mer resande på ett tag nu! Borta bra, men hemma bäst! :)

Sitter just nu här framför skärmen o kämpar mot tröttheten... är så trött att jag känner mig illamående... *bläää* ...i min normala dygnsrytm så är klockan nu 01.08... o jag vågar inte ens räkna hur länge sedan jag sov ordentligt! Förstår inte hur man ska kunna sova på de där jäkla planen... så sjukt obekvämt?!
Men för att komma in i den svenska tiden så snabbt så möjligt, så bör jag hålla mig vaken en stund till... har gjort allt för att hålla mig i gång sen vi kom hem - gått igenom all post, packat upp väskorna o sorterat tvätt, duschat, varit o handlat, ätit, druckit Redbull, spelat Wow o surfat... men nu är jag jäkligt sugen på att sätta igång en film o bädda ner mig i soffan... ska vi slå vad om att jag somnar inom en kvart?! :) Tack o lov är jag ledig en vecka till, så jag har gått om tid att ställa om mig... stackars Jimmy har bara i morgon på sig, sen ska han tillbaka o jobba!

Blev ungefär 450 foton tagna under resan... lägger upp en del av dem på min fotosida inom ett par dagar, kanske redan i morgon!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0