Börjar jobba i morgon...

Då börjar man jobba i morgon igen efter semestern... var 1 månad sedan jag jobbade sist, så det kommer nog kännas...! Alltid en himla massa nya produkter i butiken, rutiner som ändrats o massa annat man ska komma in i igen... men men... det löser sig nog! Känns faktiskt inte lika tungt som jag trodde det skulle göra... =/

Helgen började med en lugn fredagskväll hemma hos Linda A - massor av tjejsnack, lite Burger King mat o fotovisning! :)
Lördagen tillbringades mest i soffan o framför datorn... senare på kvällen var vi ute med Jimmys jobb!
Åt fondue på Per´s krog, något jag inte kommer göra om - fruktansvärt dåligt service o ingen höjdarmat alls! :(
Sen festade vi lite hos Jimmys chef Andreas o drog sen vidare till Hipp o dansade till schlagers :) Ganska trevligt faktiskt... trots att jag har fruktansvärt svårt för en viss person i sällskapet...!
På söndagen jobbade Jimmy o jag låg hemma o kände mig sliten... såg Dawson´s Creek ett par timmar (Säsong 3 är nu avslutad!) , sov o skickade iväg en jobbansökan...! På kvällen kom Micke över vi spelade Wii o kort... massa trevligt!
Eftersom det var ett bra tag sedan jag körde boxningen på Wii så var träningvärken ett faktum i dag... hehe!

Nu ska jag bädda ner mig o se på TV! Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0