Julafton!

Ja, då var det jul igen... julstämningen är lika med noll, som vanligt de sista åren! O som vanligt inte en enda snöflinga så långt ögat kan nå... bara regn o rusk! Men men, jul är det i alla fall! O julafton ska firas i Trelleborg med Jimmys familj! Juldagen blir tillsammans med min familj! Sen väntar bara jobb, jobb o åter jobb... *bläää* Men har lovat mig själv att jag ska försöka njuta, trots att jag känner mig totalt slutkörd o huvudet värker som F-N.... tack o lov för redbull o Treo...!

Fick ett väldigt tråkigt dödsbud i går.... en vän till familj som fick en stroke o dog på väg till jobbet igår.... 57år gammal.... :( VILA I FRID! Alla tankar hos hans familj denna julen....

God Jul mina vänner! Ta hand om er o njut så mycket ni bara kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0