Näst sista dagen...

Lördag - näst sista dagen på semestern... o jag sitter hemma med feber o mår allmänt risigt... :(  Skulle egentligen befinna mig på 1-årskalas i Trelleborg just nu, sen skulle jag på 7-årskalas i Skurup o ev. en runda på fest i Svedala efter det, men i stället sitter jag här o känner mig eländig medan Jimmy är i Trelleborg... *suck*
Hoppas jag mår bättre i morgon när det ska spelas paintball med Burlöv Center o jag lovat fota en massa...!

Ångesten kommer smygande ju närmre måndagen kommer... känns tungt att gå tillbaka till jobbet! Riktigt tungt faktiskt - haft huvudvärk varje dag på min semester o det lär ju inte bli bättre av att komma tillbaka till jobb... *bläää* Lovat mig själv att jag ska sätta mig ner nästa vecka o söka lite andra jobb, blev inspirerad nu när t.o.m. Linda A lämnat ONOFF... Ska bara hitta något intressant också...!
Sen måste jag ta tag i min huvudvärk igen - något jag skjutit upp alldeles för länge nu... o sen är det dags att plocka upp mappen från en av byrålådorna som är märkt med "Branden" - nu börjar samma visa igen... ringa försäkringsbolaget varje vecka - försöka få rätt o se till att något händer...!!! Blir trött bara att tänka på det.... :(

Men trots allt har semestern faktiskt varit vääldigt bra... :) Blivit många strandbesök, en del fester, har ätit o druckit en massa gott, åkt på några trevliga utflykter, hunnit umgås en del med vänner o familj, haft många sovmorgnar o fått en himla massa gjort... :) Så är mer än nöjd! Inte blivit speciellt många foton tagna dock... har inte känt för det konstigt nog!? Hmmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0