Fan ta sjukvården!!!!

Jag väntade i flera månader på att ringa det där samtalet... hade övat för mig själv i huvudet flera gånger vad jag skulle säga! Bestämde mig med darrande händer i dag för att lyfta luren o ringa... kände mig tillräckligt stark!
... o så får jag bara ett NEJ kastat i ansiktet på mig innan jag ens hinner äga någonting! "Du får vända dej till den vanliga sjukvården. Vi är privata och tar bara hand om de som bor i våra stadsdelar!!"
Vad är det för jäkla skitsnack? Ska jag behöva flytta till Limhamn eller Bunkeflo för att få hjälp?? Jag vet att den "vanliga" sjukvården är skit - har en lååång lista med exempel på det... jag VET att de inte kan hjälpa mig!!! De bryr sig inte ett jävla dugg!!! Har ett exempelt från en läkare på vårdcentralen Fosietorp som sa åt mig att min huvudvärk o migrän berodde på att jag inte tagit ut så mycket semester den sommaren?!? Men seriöst - hur kan en sån person ens få lov att kallas sig doktor?? ... o semester hjälper inte, det har jag konstaterat fler gånger om sedan dess!
Så med andra ord ska jag bara acceptera detta då? Att jag är 25-år och har konstant ont?? Att jag inte ska kunna leva ett normalt liv pga av all smärta?? Ska jag ha det så här resten av mitt liv, så skiter jag hellre i att leva!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0