Microsoft...

Var på den där Microsoftgrejen i går kväll tillsammans med Jimmy, Crille, Anna o Dino på Buddha Lounge... fick nån halvtaskig buffé o några drinkbiljetter, men jag bestämde mig för att inte dricka nåt annat än cola. Väldigt speciella människor där o tjejerna gick att räkna på sin ena hand...
De började presentationen med den sämsta stå-upare jag någonsin hört på - hans skämt var så torra att man knappt förstod att han skämtade och INGEN skrattade... inte förrens han började skämta om hur dålig han var o man märkte verkligen hur pinsamt han tyckte det var - då kommer där några utspridda skratt... stackare!
Sen blev det i alla fall dags för det som vi kommit dit för - spelpresentationer...! Halo 3 och Call of Duty 4 verkade hur coola som helst... :) ... o Rock Band... det bara måste jag har sen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0