Måndag...

Då var det måndag igen... sov väldigt dåligt i natt - hade märkliga drömmar om zombies o att jag var gravid!? Kan ju i för sig bero på att vi såg två filmer i går kväll som berörde just de ämnena! (På smällen och 28 veckor senare!)
Annars blev helgen väldigt lugn, har inte mått något vidare så lite därför... :/ Var dock ute o åt med mamma, pappa o Jimmy i lördags på restaurang T-Bone - underbart god mat!!! Sen var vi på Konserthuset och såg Robert Broberg - måååånga barndomsminnen där... han var en av mina största idoler när jag var mindre! Gillar i för sig honom fortfarande ;) Märkes dock att han blivit äldre, han stutsade inte runt lika mycket alls längre... fast det var ju i för sig 10 år sedan jag såg honom live sist... såklart han blivit äldre!!

Denna veckan blir förmodligen väldigt lugn - ska iväg i kväll på en träff med Microsoft, kolla in lite nya spel som är på gång ut - trevligt! Kanske ska fika med en gammal kompis en dag. Sen blir det mitt vanliga besök hos sjukgymnasten på onsdag o på torsdag ska jag tillbaka till nevrologen, min sjukskrivning går ut då... får se vad hon säger, mår ju inte direkt bättre :/ Annars börjar jag jobba på fredag... Hoppas hon skickar mig på magnetröntgen i alla fall... är så himla rädd att det är nåt annat än stress som orsakar all den här huvuvärken o illamåendet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0