Lördag!

Var uppe halv sju i morse och körde Jimmy till Centralen där han skulle möta upp de andra och åka till Göteborg... ångrade mig lite att jag valde att inte åka med när jag väl var där, men men... jag har kvällen att se fram emot - Jenny kommer hit på middag :) Ser verkligen fram emot det! ... o förresten så var det underbart att åka hem o lägga sig på soffan när jag lämnat Jimmy - se på TV o sova några timmar till... *Mmmm*

Var på gymmet i går, för första gången på lääänge... det kändes kan jag lova, riktigt tungt var det... men underbart skönt! Idag värker varenda liten muskel i kroppen, men det är det värt!! På måndag är det dags igen!

Mmmm... är på gott humör i dag :) Solen skiner o mitt huvud spränger inte för en gångs skull :)
Nu ska jag hoppa in i duschen o åka o handla lite...! Ha en bra dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0