Jaha...

Sen sist jag skrev har dagarna bara flygit iväg... fikade med Andreas o hade Jenny här hemma på lördagen, sen har jag tränat, varit hos sjukgymnasten, varit hos läkaren o tagit prover, hjälpt pappa köpa ny skrivare o installerat den, tvättat, varit iväg en del ärende o faktiskt hunnit vila lite mellan varven också... i dag ska jag till Fields med Linda A o Bettan :) ...o i morgon är det träning som gäller igen o så är det Jörgens sista dag på jobb, så tänkte åka ut o önska honom lycka till... hoppas jag kan få en tid att fixa min naglar också! Sen på lördag är det kräftskiva i Trelleborg, lite försenat med vad gör det - kräftor är alltid gott!
Sen har Jimmy tagit ledigt en hel vecka... ska bli underbart med lite sällskap när man går hemma :)

Fick papperna från försäkringskassan i går... jobbiga att fylla i men det fick gå... känns inte alls bra att det står överallt att bara för läkaren sjukskriver en så är det inte säkert att man har rätt att få pengar när man är sjuk o anser de att man inte har rätt till det så är det viktigt att man börjar jobba direkt... :/ O att deras läkare som aldrig träffat en, ska avgöra om man är sjuk... säkert lite ett sätt att skrämmas, men mamma råkade ju ut för det o fick överklaga med hjälp av läkaren o sin chef... o fick inte pengar på lång tid... *suck* ... som man inte har nog att oroa sig för... *bläää*

Nu ska jag fortsätta ominstallera mitt World of Warcraft, medan jag väntar på Linda o Bettan... det gick inte att spela efter igår när jag laddade ner nya uppdateringen... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0